Toamna aceasta se poarta frumusetea Farmec

0 Comments
Ati auzit vreodata de vorba aceea "cand ti se uraste cu binele?" Ei bine, cred ca la mine s-a potrivit perfect aceasta zicala, pentru ca intr-o dimineata, butonand lent televizorul mi-a atras intocmai atentia unul dintre programe unde scria mare:"Toamna aceasta se poarta parul vopsit in culori deschise". Nu stiu ce-a fost in capul meu atunci, parca am avut o sclipire de moment pentru ca mi-am spus in gand: "wow, e cazul sa fac si eu o schimbare!"
Zis si facut.. M-am inarmat cu rabdare si am inceput sa ma documentez care-i treaba cu decolorarea. Ce-i drept nu-s vreo priceputa in ale coaforului, si din ce m-am documentat nu am retinut mare lucru insa m-am gandit ca nu am nimic de pierdut daca incerc.
Recuzita am achizitionat-o imediat de la magazinul din colt, pentru ca atunci cand imi propun ceva, nu-mi sta nimeni si nimic in cale, asa ca m-am asezat in fata oglinzii si am inceput sa aplic oxidantul pe fiecare suvita in parte, exact cum scria in prospect, sa nu cumva sa omit ceva. Am asteptat cuminitica pana la scurgerea timpului si mare mi-a fost mirarea cand m-am vazut in oglinda cu parul aproape "alb". Cred ca am omis sa va spun ca parul meu a fost tot timpul vopsit numai cu negru si din acest motiv, m-am gandit ca ar fi bine sa mai pun cateva picaturi in plus de oxidant pentru o decolorare "perfecta". Cand am vazut insa ca din negru l-am transformat pur si simplu in alb, deja incepuse sa mi se inmoaie picioarele. De dat inapoi, nu mai aveam cum sa dau, asa ca am mers inainte si am aplicat de graba vopseaua salvatoare, care urma sa ma transforme cu siguranta intr-o zana. Insa in acea zi astrele se pare ca nu mi-au suras, vopseaua pe care eu o vedeam drept o barca de salvare m-a transformat defapt in Vrajitoarea cea rea, efectul fnal: par deteriorat, aspect tern, fire subtiri si despicate.

Stateam in fata oglinzii si priveam in gol minute in sir. Mi-as fi dorit sa pot sa intreb "Oglinda, oglinjoara, cine-i cea mai frumoasa din tara? Si raspunsul sa fie: -Tu, draga mea! dar din pacate vorbele astea se rostesc numai in basme, iar eu am trecut demult de anii copilariei. Parul arata exact ca o matura, lipsit de volum si cu fiecare varf despicat. Si cum un necaz nu vine niciodata singur, fix in acele momente de glorie se aude soneria din hol. Mi-am pus repede un prosop mare pe cap, sa pot masca "minunea" si am fugit sa deschid pentru ca de cealalta parte a usii cineva chiar insista.

Erau colegele de birou, Ana si Andreea care venise sa ma scoata la un film. Am incercat sa ma scuz si sa-mi ascund podoaba capilara cum am stiut eu mai bine, dar adevarul iese intotdeauna la iveala si fetele au observant imediat ca ceva este in neregula si tragandu-mi de prosopul de pe cap s-a dezlantuit dezastrul.
"- Arati exact ca Ileana Cosanazeana varianta rea", spune Ana zambind pe sub mustati, tu nu ai auzit de noua gama Gerovital Tratament Expert, lansata de curand de brandul romanesc Farmec?
Faptul ca aratam horror, nu era o noutate si nici momentul potrivit pentru a se face glume pe seama mea nu era, insa un lucru mi-a atras atentia:
- Farmec, ai spus? Gama aia romaneasca "de cand era bunica fata mare?"
- Da, iti recomand sa folosesti aceste produse romanesti de calitate, daca vrei ca parul tau sa-si recapete aspectul sanatos. Uleiul nutritiv din linia Gerovital Tratament Expert Nutri-complex imbina inedit calitatile uleiurilor de masline, avocado, catina si argan pentru a compune o solutie eficienta pentru un par matasos si plin de luciu exact ca in basme.


Leacul salvator se afla intr-o sticluta si daca asta era singura solutie sa devin din nou Ileana Cosanzeana am intrat de graba pe site-ul Farmec, comandandu-mi tot ce aveam nevoie. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca pentru aceste produse nu am fost nevoita sa scot prea multi bani din portofel, fiind foarte multumita de raportul calitate-pret. Ce-i drept viata nu e ca in povesti si nici banii nu cresc in copac. Si fie vorba intre noi, Cosanzeana...Cosanzeana dar cand taticu' nu e rege si nici sotul vreun Fat Frumos, te mai gandesti putin inainte de arunca banii pe fereastra. In fine, revenind la oile noastre voiam sa va spun ca pe site-ul Farmec am gasit multe informatii folositoare despre produsele de ingrijire a parului si cat de importanta este o atentie sporita adusa podoabei capilare. Si de data aceasta chiar am citit fiecare randulet si m-am informat in amanunt, nu ca atunci cand am luat cursuri de coafor online si am ramas repetenta la prima tentativa de schimbare de look.





Gerovital Tratament Expert este formata din 8 sub-game, cuprinzand in total 22 de produse ce raspund diferitelor probleme specifice scalpului si firului de par. Astfel, sub-gamele Gerovital Tratament Expert Anticadere, Gerovital Tratament Expert Regenerare, Gerovital Tratament Expert Antimatreata si Sebum Control de la Gerovital ofera solutii pentru cele mai suparatoare probleme ale parului sub forma de tratamente intensive. In acelasi timp, in sub-gamele Gerovital Tratament Expert Pro Color, Gerovital Tratament Expert Smart Volume, Gerovital Tratament Expert Thermo-protect si Gerovital Tratament Expert Nutri-complex se regasesc produse de intretinere a sanatatii si frumusetii de zi cu zi a parului. Folosite cu regularitate, produsele actioneaza la nivelul scalpului si al firului de par pentru a asigura un par sanatos si stralucitor in fiecare zi.




Si ca in orice poveste, binele invinge intotdeaua raul si totul e bine cand se termina cu bine. In lupta mea cu parul deteriorat, Gerovital Tratament Expert  a fost aliatul de nadejde ce m-a ajutat sa ies invingatoare. Adio par deterioarat, adio varfuri despicate, ma pot bucura din nou de atentia si complimentele celor din jur iar "Fat Frumos" se poate juca din nou in voie, cu degetele prin pletele mele negre ca abanosul.
Toamna aceasta se poarta frumusetea Farmec iar Ileana Cosanzeana se bucura din plin de efectele acestor produse minunate.




                                                 -Articol scris pentru Superblog 2015-








You may also like

Niciun comentariu:

Translate